دانستنی ها

کتاب های پایه و تخصصی رشته برق و الکترونیک

کتاب هایی در زمینه برق و الکترونیک با روال آموزشی و آشنایی با قطعات مختلف الکترونیک جهت افزایش آگاهی و سطح علمی کاربران و دانشجویان عزیز به فروشگاه ECA اضافه شده و شما میتوانید آموزش و افزایش سطح علمی از پایه تا پیشرفته را در این کتب تخصصی به وفور مشاهده کنید.

اطلاعاتی از ساده ترین قطعات الکترونیک مانند LED تا کتاب های تخصصی و سطح بالا در رابطه با مینی کامپیوترهایی مانند رزبری پای و… مباحثی در کتاب هایی جمع جور که هر کدام با رویه ای خاص به دنبال افزایش آگاهی و آموزش مباحث مختلف زمینه برق و الکترونیک هستند در بین این کتب وجود دارد.

اغلب این کتب دارای پکیچ آموزشی بوده که شما به راحتی میتوانید با استفاده از سیستم خود نیز به کتابخوانی پرداخته و همه نرم افزار ها و برنامه های مورد نیاز در این کتب را داشته و مورد استفاده قرار دهید.

این کتاب ها در زمینه های مختلف آموزشی و تعمیرات و همچنین آشنایی با قطعات کاربردی و پایه الکترونیک بوده و در شاخه ها مختلف PIC , AVR , ARM هست. همچنین تعمیرات کامپیوتر،موبایل، لپ تاپ ، تبلت، بردهای الکترونیکی، LCD و لوازم برقی و الکتریکی و… از جمله مباحث در زمینه تعمیرات میباشند؛ و برخی از این کتاب ها در رابطه با ابزارهای کاربردی الکترونیک و برق مانند مولتی مترها ، ابزارآلات اندازه گیری و … بوده و طریقه کار کردن با آنها را تشریح میکند.

همچنین برای شاهده شاخه مربوط به کتب آموزشی در فروشگاه ECA روی این لینک کلیک کنید.

 

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید اقا این چه وضعشه خدای من کیت rfid خریدم اونم تازه حرفه ایش وقتی نمیشه یک کارت حذف کرد وقتی نمیشه رمز عوض کرد اخه چه بدردی میخورهرو چه حساب میگن حرفهای ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا