اطلاعیه های وب سایت

اطلاعیه مهم در خصوص روند فروش و حمایت از تولید داخلی

سلام و درود خدمت همراهان گرانقدر ECA

خداوند منان را شاکریم که همچون گذشته یارای خدمت رسانی به جامعه برق و الکترونیک کشور را به ما عطا نموده و با تلاش های شبانه روزی همکارانمان در مجموعه تخصصی برق و الکترونیک ECA  هر لحظه در جهت پیش برد اهدافمان برای اعتلای سطح علمی این عرصه گام بر میداریم. این تلاش بی وقفه زمانی که با پیام ها، رهنمودها، انتقادات و تشکرهای شما همراه می گردد به این نتیجه می رسیم که راه خود را درست انتخاب کرده ایم و با انرژی بیشتر در این مسیر رو به جلو حرکت می کنیم.

خرسندیم در این شرایط نابسامان و ملتهب اقتصادی،  به کمک شما بزرگواران  و همت خدمتگزاران خستگی ناپذیر شما در این مجموعه، شرایطی را فراهم آورده باشیم که تولید کنندگان غیور کشورمان در زمینه تامین قطعات خود با مشکل روبرو نشده و به قدر وسع خویش کوشیده ایم بدون در نظر گرفتن منافع اقتصادی در سال حمایت از کالای ایرانی، با این شعار همقدم شویم. در عین حال از فراهم نمودن کالای مورد نیاز دانشجویان و محققان عزیز نیز غافل نشده و سعی بر آن داشته ایم تا اقلام درخواستی این طیف خریداران نیز در کمترین زمان و با بهترین قیمت فراهم گردد. و در کنار این بخش، از توسعه انجمن و فعالیت های علمی خویش نیز عقب ننشسته و هر لحظه برای بهبود و بهینه سازی این بخش از وبسایت ECA تلاش کرده ایم.

این خرسندی توام با خشوع در قبال همراهی شما عزیزان، با اعلام این خبر دو چندان می گردد که: در حالی که بسیاری از وارد کنندگان خرد این عرصه معذور از وارد کردن کالای خویش شده اند، با تلاش فراوان تیم قوی واردات و مساعدت مسئولین محترمی که ارزش و هدف علمی – حمایتی مجموعه ECA بر آنها پوشیده نیست، اولین پارت کالای وارداتی پس از تلاطمات ارزی و سیاست های جدید اجرایی امروز ترخیص شده و از فردا وارد سایت فروشگاه خواهد گردید. به امید یزدان سایر پارت های معوقه در گمرک نیز به تدریج به چرخه فروش وارد خواهد شد.

و اما دیشب شاهد عهد شکنی ایالات متحده در معاهده بین المللی برجام بودیم. این آب گل آلود فرصتی برای سود جویان برای ماهیگیری از این شرایط خواهد بود. لیکن خط مشی فعالیت ECA  ما را بر آن می دارد که در این شرایط حساس، بر عهد خود با شما بزرگواران پا فشاری نموده و شعار حمایت از تولید کنندگان ایرانی را پررنگ تر بر سر لوحه فعالیت خود بنگاریم. از این رو تغییری در وضعیت فروش ECA و عرضه عمده کالاها ایجاد نخواهد شد، بلکه برعکس، سعی خواهیم کرد به قدر توان خویش نسبت به تامین نیازهای علمی و کالایی حوزه برق و الکترونیک کشور اقدام نماییم.

امیدواریم با اتخاذ سیاست های عاقلانه در عرصه اقتصادی کشور (که سخنان سیاستمداران کارکشته و تصمیم گیران کلیدی کشور عزیزمان نوید بخش این موضوع بوده) و با حمایت های بی شائبه شما همکاران گرامی بتوانیم بیش از پیش در مسیر پر فراز و نشیب اعتلای سطح علمی و فنی دانش برق و الکترونیک ایران بزرگ قدم برداشته و توان و غیرت ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.

همراهی شما، روشنی بخش راه ماست.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ایستادن شما به پای تولید و تحقیق ایران را می ستایم
    و به وجود چنین فروشگاه هایی می بالم.
    به امید رشد روز افزون شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا