اطلاعیه های وب سایت

دسترسی به انجمن های ECA در همه جا توسط TAPATALK

سلام به همگی
یادش به خیر گوشی های 1200 و گوشکوبی که کل زندگی ما خلاصه میشد توی SMS بازی و چند تا بازی معمولی !
با اومدن گوشی های هوشمند، انگاری که یکهو با پتک یکی زد وسط کل دنیای ما و موبایل ها !! اول ها اپل بود و بعد از اومدن اندروید و گوشی های اندرویدی و رقابت بین کمپانی های بزرگ، الان گوشی های تلفن همراه شدند جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما !
هر روز هم نرم افزارهایی درست میشند که کارهارو راحتتر می کنند !
بین این همه نرم افزار ریز و درشت، نرم افزارهایی هستند که خیلی می تونند کار مارو راحتتر بکنند! یکی از این نرم افزارها TAPATALK هستش  😎 (( می دونم خیلی هاتون میدونید چیه ! منظورم بقیه هستش که نمی دونند این نرم افزار وجود داره !  😀 )
حالا کارش چیه ؟ کارش اینه که میاد به دیتابیس انجمن های اینترنتی مثل همین انجمن ECA خودمون وصل میشه و بصورت خیلی شیک و مجلسی شما می تونید توسط گوشی همراه بدون نیاز به وارد شدن به انجمن، پست های جدید رو بخونید و جواب بدید و در کل هر کاری که دوست دارید با انجمن انجام بدید.
با کمترین سرعت اینترنت می تونید به مطالب دسترسی پیدا کنید و عوض اینکه بشینید پای کامپیوتر، قشنگ روی مبل و در حالت ریلکسیشن، توی انجمن به گشت و گذار بپردازید.

خوب دیگه، مقدمه چینی بسه ! بریم سراغ نرم افزار !
نرم افزار برای همه گوشی ها موجوده و توی استور و بانک های نرم افزاری دیگه TAPATALK رو جستجو بکنید، می تونید نصبش کنید.

گوشی من اندرویدی هستش، به احتمال قوی گوشی های اپل هم اینجوری، با یک نمه تغییرات
اولین صفحه بعد از اینکه نرم افزار رو نصب کردید باید این صفحه باشه

photo_2016-09-16_15-52-03

بهترین کار اینه که توی نرم افزار لاگین کنید. حالا چرا ؟ اینجوری همه تنظیماتتون ذخیره میشه و گوشیتون رو عوض کردید، تمام اطلاعات و تنظیماتتون با وارد شدن در حساب کاربریتون وارد میشه.

پس روی LOG IN کلیک می کنیم

photo_2016-09-16_15-57-12

حالا با انتخاب خودتون، از طریق اکانت گوگل یا فیسبوک و یا خود نرم افزار می تونید وارد بشید. من با اکانت گوگل وارد شدم. بعد از لاگین، باز به همین صفحه وارد میشید، اون پایین گزینه NOT NOW رو بزنید تا وارد صفحه اصلی نرم افزار بشید.

photo_2016-09-16_16-00-32

حالا وارد گزینه جستجو بشید و آدرس انجمن رو وارد بکنید ( www.forum.eca.ir ) و بزنید جستجو بکنه

photo_2016-09-19_13-55-58

همونجور که توی عکس میبینید، گزینه انجمن تخصصی برق و الکترونیک ECA رو پیدا می کنه
روی گزینه آبی رنگه FOLLOW کلیک کنید.
بعد بردگردید به صفحه اصلی و روی گزینه HOME کلیک کنید تا انجمن های ذخیره شدتون نشون داده بشه.

photo_2016-09-16_17-41-22

وارد انجمن ECA بشید

photo_2016-09-16_17-48-28

همونطور که میبینید آخرین پست های rss نمایش داده میشه، روی گزینه آبی رنگه لاگین کلیک کنید و یوزر پسورد مشخصات فردی انجمن رو وارد بکنید.
میبینید که وارد انجمن شدید. الان با وارد شدن توی پست ها می تونید لایک کنید، جواب بدید ، نقل قول کنید یا هر کار دیگه ای بکنید.
تقریبا تمامی امکانات انجمن در دسترستونه
من هم تازه نصب کردم، اینجوری که میبینم، بعد از اینکه لاگین کردید پستهای جدید رو نشون میده و مقداری هم تاخیر داره ، بعد از چند روز که آپدیت کامل شد خیلی به درد می خوره.
تا اینجای کار ،شما به انجمن وصل شدید و هر کاری که دلتون بخواد می تونید انجام بدید، فقط چند تا تنظیم هست که فکر می کنم اگر انجام بدید ، می تونید راحتتر کار کنید. اول از همه داخل گزینه more بشید. ( اگر نبود از بالا توی setting برید توی customize )

photo_2016-09-16_17-53-10

توی این بخش بهتره که unread رو فعال کنید. بقیه رو هم به اختیار می تونید فعال یا غیرفعال بکنید. تنظیمات رو ذخیره بکنید و بیرون بیاید.
برگردید صفحه اصلی home نرم افزار، توی اون صفحه برید داخل تنظیمات setting اصلی نرم افزار و دنبال گزینه signature بگردید.
اینجا انتخاب می کنید که بعد از پستی که فرستادید زیرش چی بنویسه ! امضای خودش جالب نیست و بهتره حذفش کنید. یا هرچی خودتون دوست داشتید بزنید.

photo_2016-09-16_18-05-45

خوب، اینم از این ! زندگی بهتر از اینم میشه ! فکرش رو میکردید که لم بدید و تو انجمن به راحتی به گشت و گذار، وقتتون رو بگزرونید ؟
اگر نرم افزار بهتری میشناسید یا تنظیمات بهتری بلدید بگید تا بقیه هم استفاده بکنند.
همیشه موفق و پیروز باشید  😉

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا