اطلاعیه های وب سایت

مجله نویز شماره 14 منتشر شد

باسلام خدمات دوستان و همراهان گرامی

 

واژه “نویـز” از سال 1389 در جامعه الکترونیک کشور عزیزمان مفهوم و معنی جدیدی به خود گرفت. با شکل گیری مجله نویـز این واژه همیشه با مفاهیم زیبایی از جمله آموزش، اشتراک گذاری دانسته ها و تکنولژی های روز دنیا همراه شد و در یک کلام هیجان شدیدی در بین علاقمندان ایجاد کرد و برای مهندس بودن مفهوم آفرید.

پس از انتشار نخستین شماره مجله نویز در سال 1389 و استقبال بی نظیر مخاطبین، ECA متوجه شد که مشکل اصلی سکون در جامعه علمی نبود مسیر مشخص و نبود نهادی برای ایجاد انگیزه در قشر جوان هست. لذا ایجاد پویایی در جامعه علمی کشور را نیز به لیست بلندبالای وظایف اجتماعی خود اضافه کردیم. وظایفی شیرین که همیشه با سختی های متنوع و جالب خود ما را به چالش کشیده اند.

ولی چرا مجله نویز در سال 1391 متوقف شد ؟

شاید یکی از دردناکترین تصمیمگیری های مجموعه ECA، توقف نشر مجله نوی بود. توقفی بی دلیل و شاید از روی ناتوانی اجرایی در آن زمان ! به قدری مجله نویـز محبوب و مهم بود که سطح انتظارات از این مجله را بالا برده بود از طرفی چند تصمیم اشتباه باعث عدم توان در تداوم انتشار این مهم شده بود. طی 5 سال اخیر مجموعه ECA به تولید انواع محتواهای علمی روی آورد ولی هرچه کردیم جای خالی مجله نویـز بیشتر از پیش به چشم می آمد تا اینکه عزم خود را جزم کردیم تا شماره 14 این مجله دوست داشتنی را در تاریخ 10 آذر 1396 منتشر کنیم.

مجله نویـز چه تفاوت هایی با قبل پیدا کرده است ؟

مجله نویز 3 تغییر استراتژیک نسبت به شماره های قبل داشته.

1- محوریت بیشتر علوم الکترونیک نسبت به سایر گرایش ها

2- اعمال سلایق نوین علمی جهانی در موضوعات مورد بحث

3- گرافیک بسیار بهتر جهت جذابتر کردن علمی برای علاقمندان

آیا انتشار مجله نویـز تداوم خواهد داشت ؟

حتما، حتما و قطعا !!!

این قول را به جامعه علمی کشور میدهیم که انتشار این نشریه به صورت مداوم (حدودا هر 2 ماه و یا زودتر !) صورت پذیرد و بر این عهد خود استوار خواهیم بود.

چگونه با مجله نویـز همکاری کنیم؟

این مهمترین نکته جهت کمک به مجله و کمک به جامعه خواهد بود. شما میتوانید با تمامی روش های نوین اقدام به انتشار دانشته های خود کنید. فیلم آموزشی، کلیپ های جذاب، مقالات کلاسیک، آموزش های گام به گام و …. همگی میتوانند در پیشبرد این مجموعه مارا یاری کنند. تمامی مقالات و پروژه ها پس از ویرایش فنی توسط تیم فنی و نگارشی مجموعه ECA، به اسم خودتون در مجله نویـز ویا مجموعه های مرتبط منتشر خواهند شد.

آدرس ایمیل : noise magazine.eca @ gmail.com

آیدی تلگرام : ECA_PR@

 

ما بر این اعتقادیم که تنها با کار تیمی میتوان پله های پیشرفت را بالا رفت.

با تشکر و احترام

www.ECA.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا