اطلاعیه های وب سایت

معرفی کاربران منتخب دی ماه انجمن تخصصی برق و الکترونیک ECA

انجمن تخصصی برق و الکترونیک ECA طبق طرحی هر ماهه فعالیت کاربران خود را با توجه به معیارها و ملاک هایی مورد بررسی و پایش قرار داده و از میان تمام کاربران عزیز کاربران فعال هر ماه را انتخاب مینماید.

معیارهای انتخاب کاربر منتخب بدین شرح است :

  • تعداد پاسخ های علمی و تجربی به سوالات مطرح شده
  • تعداد موضوعات علمی – آموزشی – تجربی ایجاد شده
  • سطح علمی موارد ارسالی در انجمن
  • مقالات آموزشی کامل شده ارسالی به ECA چه در سطح انجمن و چه در صفحه اول سایت

این طرح با هدف به چالش کشیدن و ایجاد انگیزه و همچنین هر چه صمیمی تر شدن فضای انجمن هرماه با تلاش و همکاری کاربران عزیز در حال انجام میباشد.

بسیار مفتخریم کاربران فعال آذر ماه 1396رو معرفی کنیم :

-نام کاربری Kamy007

https://www.eca.ir/forums/members/kamy007.html

تبریک ویژه به این کاربر عزیز که یکی از کاربران منتخب مهر ماه انجمن نیز بودند و با تلاش ها و فعالیت های مستمر خود در این ماه به عنوان کاربر منتخب برگزیده شدند.

چند نکته

پس از گذشت حدود 4 ماه از این طرح جذاب، ماه به ماه به افراد فعال انجمن در حال اضافه شدن هست و مباحث فنی تر و زیباتری در حال بحث هستند لذا در این راستا لازم است از فعالیت های دو عزیز دیگرجناب سعادتمند با نام کاربری hamed_hmd  که یکی از کاربران منتخب دو ماه آبان و آذر نیز بودند و نام کاربری ali_smps هم تقدیر کنیم.

همچنین در این ماه تاپیک  ایده استفاده از مینی کامپیوتر بدید ….. مینی کامپیوتر هدیه بگیرید !    که شرکت ECA در جهت بالا بردن توان فنی، ذهنی افراد و همچنین بالا بردن فرهنگ استفاده از Mini PC ها در صنعت کشور پیاده کرده است ، ایجاد شد که با همکاری و شرکت کاربران عزیز انجمن پیش رفت و همچنان در حال ادامه میباشد و به زودی متخبین این طرح نیز اعلام خواهد شد.

 

در اخر ضمن تشکر از تک تک دوستان عزیز امیدواریم بتوانیم همیشه از دانسته ها و عشقتان به مجموعه بهره مند شویم تا مجموعه ECA بتواند در رسیدن به اهداف سازندگی خود مثل گذشته موفق باشد.

 

انجمن تخصصی برق و الکترونیک ECA

https://www.eca.ir/forums/thread79479.html

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا