اطلاعیه های وب سایت

نوزدهمین سالگرد تاسیس مجموعه ECA

امسال نیز مانند ۱۹ سال گذشته ۲۱خرداد، سالروز تاسیس مجموعه برق و الکترونیک ECA را جشن میگیریم.
ما به عنوان مجموعه ECA با تاسیس وب سایت تخصصی برق و الکترونیک ECA در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت نموده و چشم انداز بلند مدت خود را پایه ارتقا سطح علمی و توانمندی فعالین حوزه برق و الکترونیک کشور متصور شده و همچنین با ایجاد بزرگ ترین پایگاه پرسش و پاسخ علمی کشور، انجمن‌های تخصصی ECA را با محوریت دانش برق و الکترونیک توسعه داده‌ایم تا بستری برای بحث و تبادل‌نظر فعالین و علاقه‌مندان در این حوزه را فراهم آوریم.
قطع به یقین طی این مسیر ۱۹ ساله بدون همراهی و همکاری سرمایه های ارزشمند انسانی که با همتی عالی برای اهداف این مجموعه گرد آمده و نشان افتخارمان بوده اند میسر نبوده و از همه آن هایی که در مجموعه ECA حضور دارند و یا آنهایی که زمانی همکارمان بوده اند، صمیمانه سپاسگزاریم.
همچنین از شما فعالین جامعه برق و الکترونیک کشور که ما را در این مسیر پر فراز نشیب ۱۹ ساله همراهی کرده اید نهایت تشکر را داریم.
همزمان با ۱۹ امین سالگرد تاسیس مجموعه ECA مفتخریم راه اندازی مجدد بلاگ ECA ،که برای ارتقاء سطح دانش برق و الکترونیک راه اندازی شده و با ارائه مجموعه مقالات، اخبار و محتوای چندرسانه‌ای علمی و آموزشی، سعی در به‌روز رسانی دانش علاقه‌مندان در این زمینه داریم ، را مژده دهیم.
امیدواریم پویا تر و پر نشاط تر از همیشه در جهت رشد و شکوفایی جامعه برق و الکترونیک همراه شما باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. تبریک با آرزوی سلامتی وتندرستی برای تمامی زحمت کشان بامید موفقیت روزافزون شما انشاالله ۱۰۰۰ ساله بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا