اطلاعیه های وب سایت

ECA بیست ساله شد

امروز در کنار شما عزیزان بیستمین سالگرد تأسیس مجموعه تخصصی برق و الکترونیک  ECA را جشن می‌گیریم و مفتخر هستیم که طی این دو دهه به عنوان یکی از پیشروان حوزه تخصصی برق و الکترونیک کشور شناخته شده‌ایم.

افتخار داشته‌ایم که با تلاش و همت تمامی همکاران، متخصصان و کارکنان متعهد خود، خدمات ارزنده‌‌ای از تامین و توزیع انواع کالاهای مورد نیاز صنعت الکترونیک گرفته تا ارائه خدمات مشاوره، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی را به شما همراهان عزیز مجموعه ECA ارائه دهیم. همچنین با ایجاد بزرگ ترین پایگاه پرسش و پاسخ علمی و تخصصی کشور، انجمن‌های تخصصی ECA را با محوریت دانش برق و الکترونیک توسعه داده تا بستری برای بحث و تبادل‌نظر فعالین و علاقه‌مندان در این حوزه را فراهم آوریم. در کنار این‌ها، بلاگ ECA، برای ارتقاء سطح دانش برق و الکترونیک راه اندازی شده و با ارائه مجموعه مقالات، اخبار و محتوای چندرسانه‌ای علمی و آموزشی، سعی در به‌‌روز رسانی دانش علاقه‌مندان در این زمینه را داشته‌ایم و همواره تلاش کرده‌ایم تا نیازهای شما عزیزان را به بهترین نحو برآورده سازیم.

امروز، با افتخار به دستاوردهای خود می‌نگریم و از همه همکاران، مشتریان و مخاطبین ارزشمند خود تشکر می‌کنیم که با همراهی و همدلی خود، ما را در تحقق اهداف و آرمان‌های این مجموعه یاری کرده‌اند.

ما معتقدیم که موفقیت‌های امروز، پایه و اساس توسعه و پیشرفت آتی این مجموعه خواهد بود و این امر محقق نخواهد شد جز با حمایت و همراهی همه شما عزیزان. امیدواریم بتوانیم در آینده نیز به عنوان یکی از پیشروان صنعت الکترونیک ایفای نقش کنیم، باشد که این راه به اعتلای حوزه برق و الکترونیک کشور عزیزمان بیانجامد.

با تشکر و تقدیر

مجموعه مهندسی برق و الکترونیک ECA

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا